روش رمزگشایی علائم مقبره های مهم
نوشته شده توسط : فرید باقری
توضیحاتی پیرامون تونل و دالان کشف شده یکی از کاربران

 





:: برچسب‌ها: جوغان نامه مرجع , جوغن , گنج , گنج یابی , حفاری , رمزیاب , فرید باقری , رموز گنج خدایان , رمزگشایی , نشانه ها , چاه , تله , مار , رمز , جوغان بیضی , لوزی , زیر خاکی , نشانه دست , تونل , دانلود رایگان , آکادمی گنج , تونل , چاه , قبر , مقبره , اسرار ,
:: بازدید از این مطلب : 3093
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
بابک در تاریخ : 1394/12/22/faridbagheri - - گفته است :
تشکر فروان ازلطف شما

<-CommentGAvator->
مهدی در تاریخ : 1394/9/25/faridbagheri - - گفته است :

آقای باقری عزیز من در اپارات فقط قسمت یک روش گمانه زنی قبر هارو دیدم و بقیه رو پیدا نکردم اگه میشه لینکشو قرار بدید ممنونم ازتون

پاسخ : راستش منم هر چی تو اینترنت چرخیدم چیزی نبود و بخاطر همین بی خیال موضوع شدم!!

در هر حال میتوانید با استادان دیگر در این زمینه مشورتی داشته باشید. این در تخصص من نیست!!

از اینکه اینهمه سوال میپرسی واقعا دارم می برم و خواهش میکنم به اساتید دیگه هم مراجعه بفرمایید، والا خدا رو خوش نمیاد!!!!

 



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: